بازی فرقه قاتلین : اتحاد +معرفی assassin creed china+ سیتم مورد نیاز!...

بازی فرقه قاتلین : اتحاد +معرفی assassin creed china+ سیتم مورد نیاز!...

دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد

بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Ubisoft طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هشتم به بازار عرضه شد . بازی در قرن ۱۸ و در کشور فرانسه و در بحبوحه انقلاب بزرگ آن کشور روایت می شود . کاراکتر اصلی بازی فردی به نام Arno Dorian آرنو دوریان است . از سالیان دور خانواده آرنو یکی از اعضای اساسین ها محسوب می شدند . در تمام این سال ها , پدر آرنو با یکی از افرا گروه Templar در حال جدال و نبرد بود . پس از آنکه پدر آرنو طی اتفاقی کشته شد , پدر الیزه که یک تمپلار و همان شخصی که پدر آرنو در طول زندگیش با او در جدال بود ,  آرنو را به فرزند خواندگی قبول می کند ولی آرنو هرگز از این موضوع مطلع نمی شود . پدر الیزه تصمیم می گیرد تا آرنو را وارد گروه تمپلارها نکرده و اجازه دهد تا او راه پدرش را ادامه دهد . آرنو و الیزه از همان کودکی در کنار یکدیگر بزرگ شده و به تدریج به یکدیگر علاقه مند می گردند ولی سرنوشت اتفاقاتی را رقم می زند تا آرنو و الیزه در مقابل یکدیگر قرار گیرند . پدر الیزه توسط یکی از اساسین ها کشته می شود و او تصمیم می گرد تا برای پی بردن به حقیقت و گرفتن انتقام به تمپلارها بپیوندد . داستان بازی بیشتر بر روی درگیری های درونی آرنو متمرکز شده است زیرا او از یک سو او باید به وظایف آساسینی خود عمل کند و از طرفی دیگر باید در مقابل دختری که به او علاقه است , قد علم کند .

از سال ۲۰۱۰ و پس از اتمام نسخه Brotherhood , کمپانی سازنده در حال کار بر روی این پروژه بوده و سعی کرده است تا بار دیگر شگفتی جدید را در فرانچر فرقه قاتلین رقم زند . در این نسخه تمامی حرکات پارکور بهبود پیدا کرده و این امکان برای پلیر محیا شده است تا بتواند به راحتی تمام مسیر را حتی از روی ساختمان ها طی کند . مهارت های شما به صورت یک درخت طراحی شده است و شما می توانید ماموریت های خود را به صورت مخفیانه به پایان رسانده و یا تمامی افراد را به قتل برسانید . هرچه ماموریت ها به صورت مخفیانه انجام شود , مهارت های آساسینی شما بهبود پیدا کرده و با شخصی سازی شخصیت اصلی بازی می توانید به یک ماشین کشتار تبدیل شوید . در این نسخه , حالت مخفی کاری این اجازه را به شما می دهد تا با کاهش صدای قدم هایتان , به راحتی به اهداف مورد نظر نزدیک شده , آنها را زیر نظر گرفته و در یک زمان مناسب آنها را از پای درآورید . سیستم نبرد در این بازی نسبت به نسخه های دیگر کمی سخت تر شده و شما حداکثر می توانید به طور همزمان با ۵ نفر به مبارزه بپردازید البنه نکته جالب و البته مهم , چرخش زاویه دوربین در هنگام مبارزات است که باعث می شود تا شما بر دشمنان و محیط اطرافتان تسلط بیشتری داشته و بهتر بتوانید با آنها رویرو شوید . آرنو دارای یک کمربند است که هرچه پیش می روید قادر خواهد بود تا سلاح های پیشرفته تر و مرگبارتری به آن اضافه کند . جالب است بدانید نقشه ای که در بازی وجود دارد , از همان نقشه قرن ۱۸ فرانسه شبیه سازی شده است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

سرانجام Ubisoft جزئیات جدیدی از Season Pass بازی Assassins Creed Unity را که از دو کمپین تشکیل می شود را منتشر کرد . اولین کمپین Dead Kings نام دارد که ادامه حوادث داستان اصلی Unity را روایت می کند . Arno آرنو , قهرمان داستان سفر خود را به شهر Saint Denis آغاز می کند تا بار دیگر شاهد ماجراهای جذاب و هیجان انگیز باشیم . این DLC ,  به پلیرها این اجازه را می دهد تا به بیش از ۳۰ سلاح جدید از جمله شمشیر Fleur de Lys ، زره ها , ماموریت ها , گزینه های سفارشی سازی و مهارت های جدید دسترسی داشته باشند همچنین پلیر می تواند در سه ماموریت جدید , مهارت های فردی و آدمکشی خود را افزایش دهد .

Assassins Creed Unity Dead Kings

Assassins.Creed.Unity.Dead.Kings.1.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.Dead.Kings.2.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.Dead.Kings.3.www.Download.ir Assassins.Creed.Unity.Dead.Kings.4.www.Download.ir

.

.

....

حال به دومین کمپین می رسیم که بسیاری از توجه ها را به خود معطوف کرده است . Assassins Creed Chronicles China , تجربه ای جدیدی با داستان و طرحی منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد . همراه با Shao Jun , به چین قرن شانزدهم قدم بگذارید . Shao Jun یکی از شخصیت های محبوب انیمیشن Assassins Creed Embers که توسط Ezio Auditore آموزش دیده است . داستان از آنجا آغاز می شود که بار دیگر شائو به عنوان آخرین عضو انجمن برادری اساسین ها , به سرزمین مادریش باز می گردد تا انتقام خود را از تمامی کسانی که باعث نابودی انجمن برادری اساسین ها شده اند را از بین ببرد . این نسخه دارای گرافیکی ۲.۵ بعدی است . تلفیق حرکات پارکور با هنرهای رزمی برای کشتن سایه ها با یکی از بزرگترین تمدن های تاریخ , باعث شده است تا پلیر در محیطی جذاب با الهام از نقاشی های سنتی چینی , هیجانی وصف نشدنی را تجربه کند .

Assassins Creed Chronicles China

Assassins.Creed.Chronicles.China.1.www.Download.ir Assassins.Creed.Chronicles.China.2.www.Download.ir Assassins.Creed.Chronicles.China.3.www.Download.ir

این Season Pass , قیمتی معادل ۲۹.۹۹$ خواهد داشت که ۸ ساعت گیم پلی را شامل می شود و کسانی که Season Pass را پیش خرید کنند , یک battle ax یا تبر جنگی به عنوان هدیه دریافت می کنند .

 

مشخصات بازی Assassins Creed Unity :

نام بازی : Assassins Creed Unity

نام بازی (فارسی) : فرقه قاتلین اتحاد

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۵

شرکت سازنده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

 

       

حداقل سیستم مورد نیاز

(OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz Memory: 6 GB RAM (Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM Hard Drive: 50 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers Additional Notes: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional controller

سیستم پیشنهادی

(OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required Processor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better Memory: 8 GB RAM (Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM Hard Drive: 50 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers Additional Notes: Supported video cards at the time of release: NVIDIA GeForce GTX 680 or better, GeForce GTX 700 series; AMD Radeon HD7970 or better, Radeon R9 200 series — Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.




:: موضوعات مرتبط: اساسین کرید , ,
:: برچسب‌ها: Assassins Creed Unity , بازی Assassins Creed Unity , بازی Assassins Creed Unity برای PC بازی Assassins Creed Unity برای کامپیوتر بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد دانلود Assassins Creed Unity , دانلود بازی , Assassins Creed Unity دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC دانلود بازی Assassins Creed Unity برای کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity , دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity , فرقه قاتلین اتحاد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: